mandag 20. juni 2011

dag 1:)turnusjobbing, og få huset i orden 2011

Da er det den første offesielle dagen av ferieturnusen min. Vaktene ser forsovet greie ut, og håper jo at det står en del utfordringer i kø denne sommeren. Ser jo at  det er utrolig mye jeg kunne fått gjort i huset hvis jeg hadde droppet ferijobbing, men som student er det lite peng som kommer inn og da bør jeg jobbe;)
Holder på med diverse ting her i hjemme og regner med bloggen kommer til å bli mer og mer interiør, må bare finne kamerat mitt først:) Har en gammeldagsstil blandet med "wanne be old stuff" og har MAAAAAAANge planer for huset her. det er mye som MÅ og BØR gjøres, men først oppryddning og sortering.
Gleder meg til å lete på nettet etter inspirasjon og håper huset vil bli slik jeg vil:) Skal hvertfall ikke stå på fantasien for å si det sånn:)

Vel kaffi drikking med Maria nå, før jeg skal på kveldsvakt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)