torsdag 16. juni 2011

oppdateringer fra det Kalde VEstland:)

Herregud jeg er trøtt.zzzzzzzzz er noe jeg trenger nå...Problemet er at med 2 syke gutter pluss en syk mamma gjør at nettene er laaaaaaange!Det er virkelig typisk...Jeg har alltid store planer når jeg har fri..en uke ferie før sommerjobben hørtes himmelsk ut...tenk alt det jeg kunne gjøre! Ha, huset er blitt en hybelkanin farm, det er fremdeles ikke orden i skuffer og skap, og alt det jeg SKULLE gjøre er blitt ugjort.
Er neimen ikke lett å være husmor! All respekt til de som er supermum og alt det der. Men når jeg ser på definisjonen på en husmor fra http://www.forskning.no/ er jeg egentlig heller ikke under den gruppen:)phuuuu da kan jeg puste lettet ut at slike kvalifikasjoner ikke skal gjelde meg:)

Husmor er ingen overklassekvinne

Husmoren er ikke noe overklassefenomen. Hun har gjerne kort utdanning, nedsatt helse eller flere barn. Familien har mindre å rutte med enn andre, men likevel er de fleste fornøyde med økonomi og arbeidsfordeling hjemme.
Jeg er jo på vei til å få en karriere, selv om økonomien er slunken nå som student..Og tror meg jeg hadde blitt hodegal av å gått hjemme dag ut og dag inn, men selvfølgelig skjønner og respekterer dem som orker det:)
Det har vært mye sykdom i heimen de siste dagene som sagt og jeg håper og krysser alt som kan at vi har hatt nok for en stund nå:)
Nei får fyke ut å grille litt:)
Har du husmorgener? eller er du en karriere kvinne?
Jeg tror at jeg selv er midt mellom:) elsker familielivet og late dager med dem, men fytti hvor godt det er å komme på jobb i blant også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)