tirsdag 31. mai 2011

blodprøver....

Blodprøver er spennende:) Man kan finne ut nesten alt ved hjelp av disse dyrebare dråpene:)
Da gjennstår det få dager igjen av 4 semester:) Got damn det skal bli godt:D Er overlykkelig over at jeg faktisk kun har 1 år igjen!! Det er luksus det:) I dag har vi hatt blodprøvetaking:) Kjempe spennende:) Stakkar hu som ble stukket av meg..rota litt da...MEN hun var veldig gjerrig md blodet også da;) Moro var det hvertfall:) Gleder meg til å gjøre det mer:) Fikk vite praksisplassen min til hjemmesykepleien og jeg ser strålende fornøyd:) Fikk ønske mitt oppfylt og får muligens ønsket mitt oppfylt med tanke på medisinsk og kiurgisk:) Ett spennende år med andre ord:) Kan ikke beskrive hvor deilig det skal bli og bli ferdig..Tenk å få brukbart med penger inn på kontoen osv..det skal virkelig bli FLOTT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)