fredag 13. mai 2011

En dag:)

En dag som denne gjør at jeg smiler av lykke. Jeg har alt jeg trenger i livet mitt, om 1 år er jeg ferdig sykepleier og kan begynne yrkeskarrieren min:) Tenk det. AT jeg faktisk har kommet over halveis til å oppnå drømmen min:)

I dag har vi hatt middagsgjester og det er jo alltid koselig:) Har vært å kjøpt maling i dag...dere husker sikkert den stygge fargen på hagemøblene mine? Joda nå har jeg kjøpt lilla(!) farge...en nydelig lilla farge må jeg påpeke og jeg tror det vil bli drittfint:) Skal legge ut bilder når det er ferdig :)

I morgen blir det loppemarked igjen:) lUrer på hvilke skatter jeg finner i morgen?
I morgen reiser guttene til Rhodos...jeg er døsjalu på dem og skulle mer enn gjerne opplevd Rhodos sammen med dem..men kommer nok min tur også:)

Vel resten av kvelden skal nytes i sofaen:)

Klem Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)