søndag 22. mai 2011

sliiiiten!!!!

 SLik føler jeg meg i dag!! Fy søren denne helga har vært hard:( Ikke gøy hard men bare hard...Sliter litt med det at ungene er borte og jeg har hatt jobbehelg pluss jeg har eksamen i morgen:( En uke i helvete begynner da!
Blir spennende og se oppgavene samtidig som det blir dritt og sitte nedsunken i bøkene 24 timer i døgnet..gleder meg til fredag..selv om gleden er kortvarig da jeg skal på jobb på lørdag morgen..men samtidig...misforstå meg rett: jeg elsker jobben min...bare hater hvordan helsenorge mener man skal drive ting økonomisk. SLiter litt med følelsen av at jeg skulle så gjerne fått gjort mer på jobb,samtidig så er det sjelden nok folk til å gjøre "det lille ekstra"....

Samtidig kommer guttene hjem i natt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kan tro jeg gleder meg til å klemme og kysse og kose med de!! det er lenge med 1 uke!! Gleder meg til å høre hvodan de har hatt det og se hvor brune de er blitt. De fikk et fotokamera av meg..Gleder meg til å fremkalle bildene de har tatt og se hva som de mener er kjekkest og å ta bilder av:)

Ja ja tror nok det blir en fin fin uke avlikevel:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)