tirsdag 22. mars 2011

bilder mandag og tirsdag:)





må jo legge inn noen bilder, blei ikke helt 5 hver dag, men bildene er fra i går:) selvfølgelig av mine to herlige skjønne gutter og kompis:) Bildene av mini er fra allidrett og bildene fra Robert er fra ute:)


Guttene er så herlige om dagene, de sier så utrolig mye rart og har utviklet seg så utrolig mye. Personlighetene er helt fantastsike, selv om de kan være sure og grinete, er de de skjønneste guttene i verden:) Jeg er fylt med en helt utrolig kjærlighet til de, og vet jammen ikke hva jeg skulle gjort uten de. De er grunnen til at jeg tar utdannelse, så når jeg har lyst å gi opp og synes det er ufattelig mye lekser og lesing, tenker jeg på hvor stolte de vil bli når jeg er ferdig som sykepleier.....Å høre ordene, mamma du er den fineste mammaen i hele verden gjør at det ofte kommer en tåre i øye kroken. ÅÅÅ jeg vil så gjerne at de skal ha det godt og bli flinke gutter når de blir større...jeg kommer til å bli verdens stoltelste mamma når de er voksne, og lurer litt på hvordan det kan gå an for jeg er så utrolig stolt over dem nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:)


De har virkelig åpnet øynene mine opp for hva kjærlighet er, at det går an å ha slike følelser for noen andre hadde eg aldri trodd:) De er virkelig lysa i livet mitt, og sammen med Kompis og Sambo er vi en liten lykkelig familie som håper at om noen år det kan komme et lite kjærlighetsbarn:) Mye å se frem til med andre ord!

Nei nå får jeg gjøre litt skolearbeid, mye pensum og lese og mye å huske på, vi holder på med samfunnsfagene og har tre utrolige forelesere som gjør at stoffet ikke blir "tørt" .

Ha en flott tirsdagskveld:)

Klem Cathrine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)