tirsdag 22. mars 2011

sorry;) og slanking

Lovte dere bilder jeg, men hadde litt mye å gjøre så bildene ble tatt men ikke lagt ut, så skal legge dem ut i kveld tenker jeg;)
nå skal jeg faktisk begynne et nytt og sunnere liv, har kun 1 røykpakke igjen, også har jeg begynt å trene, i håp om at jeg kan vise meg i bikini og slippe og føle at jeg er stor som ei ku. Begynte på torsdag og har gått ned nesten 1 kg, men har maaaaaange igjen så nå er det tur og trening nesten hver dag.
så blir spennende og se om jeg har viljen nok:)
Blei et kort innlegg dette men kommer sterkere tilbake, skal nemlig hente guttene også blir det pannekaker og bacon hos bestemor. ikke akkurat det sunneste men skal nok klare å begrense meg og trene litt i kveld:)

Ha en flott dag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)