søndag 20. mars 2011

søndag:)

Nå er det jammen meg slutt på langhelga og skolen er for fult igjen i morgen:) Skal bli litt godt...jeg elsker rutiner og når jeg går på skolen er det rimelig mye rutiner, og det er godt:)
I dag er plannene ingenting, må si jeg er litt skuffet over enkelte venniner, noen jeg trodde kunne bli ei god vennine viser seg at overhodet ikke er det, og jeg er skeptisk hvordan jeg skal ta det. .. Det er tydelig at jeg kun er en reserveløsning når hun ikke har noen andre og det liker jeg ikke. Så fra nå av er det over og ut:)
Guttene betyr mest for meg uansett:) og sambo og min familie:)
off vett ikkje helt hva jeg vil med dette innlegget, få ut litt frustrasjon tenker jeg...
Fra og med i morgen skal jeg ta minium 5 bilder hver dag, og dele dem på bloggen for å vise litt:)

Ha en flott søndag og ta vare på vennene deres:)

2 kommentarer:

  1. Klemmepå.
    Er kjipt å innse at enkelte ikke er så gode venner likevel..

    SvarSlett

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)