tirsdag 8. mars 2011

Søppel Tv eller ren underholdning?

Jeg er en av de første til å innrømme at jeg kan være en skikkelig tvslave. I går var det to programmer jeg alltid har sett på som hadde premiere. Farmen og Paradise Hotel. Farmen tror jeg er den eneste serien jeg selv kunne tenkt meg å delta i, Paradise Hotel derimot er vel kansje under katogorien søppel tv?? At vi som tv seere egentlig gidder å kikke på er for meg et nøtteskal, selv om jeg faktisk koser meg med å se på disse menneskene som dritter seg ut på Tv.
Er det et nordisk fenomen å like å se folk dritte seg ut på Tv?Føler meg faktisk som en fjortis som liker slike programmer, men må nå ærlig innrømme at jeg faktisk gleder meg til neste episode. Husker når big brother gikk jeg.....det var virkelig morsomt. eller er det hukommelsen min som spiller meg et puss? Ser at tv2 skal sende big brother til høsten på tv2 bliss. Blir det like populært nå?
Hva liker du å se på?
Er du en søppeltv kikker? eller innrømmer du det ikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)