lørdag 12. mars 2011

Vår??

Ante jeg litt vår i luften i dag når jeg gikk ut med morgenturen til kompis?? åååå:elsker: det var virkelig flott ute i dag. Er fremdeles rimelig slakk i pelsen, så jeg og gutta har hatt wii dag i kjellerstua med popcorn og store mengder snop:D Etterpå bakte vi grove rundtstykker som vi skal ha til kveldsmat. Mini er jo blitt helt frisk nå så da var vi nødt til å lufte han litt. Gikk oss en fiiiin tur og nå er jeg helt sjakk matt;) gleder meg til ungene sover og jeg kan legge meg på sofaen og samle krefter til........EKSAMEN på mandag...Dette er den nest siste eksamene min, og må jo si jeg er veldig spent på hvordan oppgaven er, og hvor stor den skal være.
Nei nå tenker jeg rundstykkene er ferdig stekte så jeg får tA dem ut før de blir like svarte som Big One pizzaen jeg klarte å brenne til middag i dag...jaja skiltet jeg har over ovnen kunne ikke fått en bedre eier, for det sier nemlig: THe dinner is finish when the smoke alarm goes off;)
Ha en fin fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)