fredag 11. mars 2011

for EN natt....

Denne natta her har vært den verste på mange år....Ikke nok med at eldstemann var våken hvert 20 minutt, men mini hadde mareritt...Det pluss at jeg selv er dårlig gjør at denne dagen har jeg en lunte som uheldisgvis går utover sambo:( han er hjemme, syk han og stakkar...MEN jeg har nå hvertfall ryddet kjøkkenet og stua, bare støvsuging igjen nå så blir det nok bra..Mini er i barnehagen og tenker at han koser seg veldig der altså:)vært borte ei hel uke han nå....
Men jeg er så trøtt så trøtt.....drømmer om å legge meg på sofaen og sove til jeg våkner, for så å gå opp i senga og legge meg:)det hadde vært noe:)

Får du kort lunte når du har sovet lite?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)