onsdag 30. mars 2011

sykdom sykdom og atter sykdom

Jeg er så LEI! av å hangle selv og å ha syke unger pluss mann... Vil bare at hele familien skal være friske nå slik at vi kan nyte hverdagen igjen. Våren er kommet og jeg vil veldig gjerne bruke litt tid i hagen osv.. Treningen går virkelig helt skeis også...Nå har vi fått det KULE trimrommet på jobb, hvor man kan trene gratis og alle mulige apparater..Men har jeg brukt det flittig??? neeeei:( Håper virkelig at neste uke gjør at jeg kan trene litt etter skolen. Må virkelig ned en del kg for jeg ser overhodet ikke ut:( Må tipse dere om http://www.lenetonnessen.no/ hun skriver virkelig bra. Hun får meg til å smile selv når jeg føler at jeg har en utrolig stygg kropp og utsende. Jenteloven lenge leve! SÅ ta en kikk hos henne for der får man tips om ALT! absolutt ei dame som godt kunne gjort min mackover:) Hvem trenger Thomas? Så når jeg er ferdig student og kommet i litt form, håper jeg at jeg kan bruke litt penger på å følge rådene hennes:) Sitter å skriver ut skoleforedrag...mye pensum, og føler meg utrolig overasket over at om ett år er jeg ferdig! Skummelt!!! veldig skummelt....håper jeg klarer meg bra som sykepleier, for veien dit er jammen ikke bare bare, hvertfall ikke med to gutter som er ofte veldig syke. Eldstemann har lidd siden han var 1,5 år stakkar, med smerter, ingen leger finner utav det så søvn er noe jeg har klart meg ganske bra uten til tider. Men til tross for dette, så har jeg forhåpentligvis en bachelour grad i sykepleie neste sommer:D Etter dette blir det muligens jordmor, men må se om de får linja i stavanger først:) Over og ut fra nå:) Klem Cathrine:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)