mandag 14. mars 2011

Eksamen....

Da har jeg kommet i gang med selve oppgaven og stikkordene er miljøterapi, tillit og verdighet. har så langt skrevet 1367 ord og skal tilslutt havne på 3000, er godt i gang med drøftingen, men nå kjenner jeg at jeg har litt for mange artikler, bøker osv som ligger å slenger her så jeg får rydde litt opp først tenker jeg. litt uheldig med oppgaven, da den skal omhandle den siste praksisen, og min var psykiatrien og helt ærlig jeg følte meg egentlig ganske ferdig med psykiatrien:( men men..sånn går nå dagene. Jeg forstår jo at noen synes det er kjempe interesant, og jeg liker måten de jobber på, det er bare ikke helt min måte og jobbe på..
Klokken sju skal jeg gå tur med svigermor og svigerinne, blir koselig i høstværet:)

Hvis du skulle jobbet innenfor helsevesenet, hva kunne du tenkt deg å jobbe med???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)