søndag 13. mars 2011

sunday!

fekk sove helt til 10 i dag og det er luksus med to små gutter i hus:)Spiste en deilig frokost med den skjønne familien min og hevet innpå et par tabeletter så satt jeg igang med å rydde. Nå er hovedetasjen tatt og guttene blir hentet hvert øyeblikk av faren sin. De skal være der til torsdag, da er jeg nemlig ferdig med eksamen:)
Når de er reist er planen følgende:
  • Rydde kjellerstua
  • Bære alle bøkene mine ned i kjellerstua
  • bære pulten ned i kjellerstua
  • spise
  • lage alt klart til eksamen i morgen i kjellerstua!
  • AVSLAPPING!!!!!!!!!!!!!

regner med at søndagen har gått når jeg er ferdig med dette.

Ute regner det, surt, mamma og pappa har reist til syden...litt misunnelig...MEN når jeg er ferdig på skolen skal den første lønna mi gå til ei eller to uker i syden med den lille familien min:)Noe å se frem til:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen spor at du har vært her:) DET er bare koselig:)